FAQ

Hoe kan ik inloggen?

Klik in het menu op “Login”.

Hoe kan ik mij registeren?

Klik in het menu op “Login”. Een inlogscherm verschijnt. Onder het inlogscherm staat de optie “Registreren”. Klik hier op de knop “Nieuw account maken”. Vul alle gegevens in en klik op “Maak mijn nieuwe account aan”. Via een e-mail krijg je een registratiebevestiging. Klik op de bevestigingslink in deze e-mail en vanaf dat moment kun je inloggen op de website.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Login en Klik op “Mijn account” via het menu. Een extra menu verschijnt. Klik op “Profiel”. Op deze pagina kun je jouw gegevens wijzigen. Onderaan de pagina zie je het onderdeel “Inschrijven”. Zet hier het vinkje uit en je bent uitgeschreven voor de nieuwsbrief. Vergeet niet om op de knop “Wijzig het profiel” te klikken. Dan worden alle gewijzigde gegevens netjes opgeslagen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigingen?

Login en Klik op “Mijn account” via het menu. Een extra menu verschijnt. Klik op “Profiel”. Op deze pagina kun je jouw gegevens wijzigen. Vergeet niet om op de knop “Wijzig het profiel” te klikken. Dan worden alle gewijzigde gegevens netjes opgeslagen.

Hoe kan ik uitloggen?

Klik in het menu op “Mijn account” en kies dan voor “Log uit”.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik in het inlogscherm op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul dan jouw e-mailadres in en klik op 'opnieuw instellen'. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met daarin een link waarmee je het wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

Kan ik mijn account samen met iemand anders gebruiken?

Nee, een account is persoonlijk. Iedere gebruiker moet een eigen account hebben. 

Je kunt wel met jouw account een toegangscode voor iemand anders aankopen. Deze persoon kan dan met deze toegangscode een cursus activeren onder zijn/haar eigen account. 

Wat kan ik vinden onder Mijn bestellingen?

Zodra je ingelogd bent kun je via “Mijn account” naar “Mijn bestellingen” gaan. Hier zie je een overzicht met alle aankopen die je hebt gedaan vanaf deze website. Maar er verschijnt ook een overzicht van alle toegangscodes die je eventueel hebt aangekocht. Zo kun je zien wie de aangekochte toegangscodes heeft geactiveerd.

Hoe kan ik al mijn aankopen/bestellingen zien?

Zorg dat je bent ingelogd en klik dan op “Mijn account” boven in het menu. Kies daarna voor “Mijn bestellingen”. Nu zie je het overzicht met alle aankopen die je hebt gedaan op deze website.

Hoe kom ik bij mijn winkelwagen?

Klik op de knop ‘Winkelwagen’.

Hoe koop ik een cursus?

Klik bij de gewenste cursus op het icoon met het winkelwagentje om de cursus toe te voegen aan jouw winkelwagen. Bovenin de pagina staat een knop ‘Winkelwagen’. Als je hier op klikt krijg je een overzicht van alle producten die je hebt toegevoegd aan jouw winkelwagen.

Ik heb een aankoop gedaan maar ik heb nog geen bevestiging per mail ontvangen?

Het kan enkele minuten duren voordat je een e-mail ontvangt bij een bestelling. Heb je na vijf minuten nog geen bericht ontvangen, dan kan het zijn dat de e-mail in jouw mailbox in de map van ongewenste e-mail of spam terecht gekomen is.  

Ik heb een cursus gekocht via de webshop. Wanneer kan ik beginnen?

De cursus wordt beschikbaar via “Mijn cursussen” boven in het menu. Wanneer je precies toegang krijgt is afhankelijk van de betaalmethode:

Betaling via Ideal
Je hebt direct toegang tot de curus.
Let op, het kan enkele minuten duren voordat de cursus zichtbaar is in “Mijn cursussen”.

Betaling op factuur
Je hebt toegang tot de cursus wanneer de betaling binnen is. De factuur wordt per e-mail toegestuurd. Het verwerken van een betaling kan afhankelijk van de bank 1 tot 3 werkdagen duren. Indien de betaling verwerkt is ontvang je een e-mail. Vanaf dat moment zie je de cursus staan bij “Mijn cursussen”.


Kan ik de factuur ook later nog opvragen?

Dat kan. Zorg dat je bent ingelogd en klik dan op “Mijn account” boven in het menu. Kies daarna voor “Mijn bestellingen”. Nu zie je het overzicht met alle aankopen die je hebt gedaan op deze website.  . Als je achter een aankoop op de knop “Bekijk” klikt, zie je meer informatie over de betreffende aankoop. Op deze pagina staat ook een knop met “Download PDF”. Als je hier op klikt kun je de factuur downloaden en bekijken. Zo heb je alle facturen van je aankopen altijd bij de hand.

Kan ik mijn werkgever laten betalen?

Ja, dit is mogelijk. Kies tijdens het afrekenen voor de optie 'mijn werkgever betaalt'. Jij én de werkgever ontvangen dan een factuur. Zodra deze factuur betaald is, krijg je toegang tot de cursus.

Kan ik ruilen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Indien je een cursus hebt aangekocht en betaald kun je deze cursus niet meer ruilen.

Via welke betaalmethoden kan ik een aankoop doen?

Je kunt een betaling doen via Ideal of op factuur.

Waar kan ik mijn aangekochte cursussen vinden?

Jouw aangekochte cursussen zijn beschikbaar via deze website. Zorg dat je bent ingelogd. Je vindt jouw cursussen dan altijd terug onder de knop “Mijn cursussen” boven in het menu.


Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?

Nee, er zijn geen extra kosten aan de betaalmethoden verbonden.

Hoe kan ik mijn toegangscode activeren?

  • Ga naar https://lloleren.yuverta.nl
  • Ga naar login (rechtsboven in het menu)
  • Als je nog geen account hebt kies je voor “Nieuw account maken”.
  • Vul de gevraagde gegevens in en klik op de knop “Maak mijn nieuw account aan”.
  • Je ontvangt een email met een bevestigingslink.
  • Klik op de link in de email en je kunt via https://lloleren.yuverta.nl gaan inloggen.
  • Zodra je ingelogd bent zie je in het menu rechtsboven “Mijn cursussen” verschijnen.
  • Klik op “Mijn cursussen”. Er staan nog geen cursussen in. Rechts zie je een venster “Ik heb een toegangscode”.
  • Vul hierin je toegangscode die je zojuist in deze mail hebt ontvangen. Zodra je op Activeren klikt krijg je een melding of de toegangscode is geaccepteerd.
  • Binnen enkele minuten verschijnt de cursus in “Mijn cursussen”. Vanaf dan heb je toegang tot de cursus.
  • De volgende keer dat je de cursus weer wilt gaan volgen moet je naar https://lloleren.yuverta.nl en log je in met je gegevens die je eerder hebt ingevuld. Bewaar deze gegevens dus goed.

Hoe kan ik zien of mijn aangekochte toegangscodes zijn geactiveerd?

Zodra je bent ingelogd kun je via “Mijn account” naar “Mijn bestellingen” gaan. Je ziet hier een overzicht met alle aankopen die je hebt gedaan vanaf deze website. Boven het overzicht staan twee knoppen. “Mijn bestellingen” en “Toegangscodes”. Klik op Toegangscodes, je krijgt een overzicht van alle toegangscodes die je hebt aangekocht. Zo kun je snel en gemakkelijk zien wie de toegangscodes heeft geactiveerd en wie niet.

Hoe koop ik toegangscodes?

Voeg de cursus waarvan jij toegangscodes wilt aankopen toe in het winkelmandje. Klik op ‘afrekenen’. Vul jouw gegevens in. Kies bij ‘Besteloptie selecteren’ voor “Ik wil toegangscodes kopen”. Na de hele betaalprocedure worden de toegangscodes via e-mail naar jou opgestuurd. 

Waarom doet mijn toegangscode het niet?

Het kan zijn dat de toegangscode al door iemand anders is gebruikt. Een toegangscode kun je maar één keer gebruiken. Informeer bij de persoon die de toegangscodes heeft aangekocht of jouw toegangscode al eerder is geactiveerd.

Zie ook de vraag: Hoe kan ik zien of mijn aankochte toegangscodes zijn geactiveerd?


Wat is het voordeel van toegangscodes?

Toegangscodes kun je uitdelen aan anderen. Hierdoor kun je een hele bulk cursussen aankopen en bijvoorbeeld uitdelen aan jouw medewerkers. Let op, een toegangscode kun je maar één keer gebruiken.

De cursus loopt niet helemaal lekker, hoe los ik dit op?

Het kan zijn dat het aan je internet browser ligt, probeer het eens in een andere browser. Ook kan het komen door een trage internet verbinding. Soms helpt het om het eens via een andere computer te proberen.  

Hoe open ik een cursus?

Boven in het menu staat 'Mijn cursussen'. Op deze pagina staan al jouw cursussen. Klik op 'Mijn cursussen' om deze pagina te openen. 

Je ziet een overzicht van de cursussen. Klik op 'Open cursus' om de cursus te openen.

Ik heb geen toegang meer tot een cursus.

Elke cursus is voor een bepaalde tijd geldig. Waarschijnlijk is de verloopdatum verstreken en heb je geen toegang meer tot de cursus. Is dit zeker niet het geval neem dan contact op via het contactformulier. En wij zullen je zo snel mogelijk helpen.

In de cursus klik ik op 'Start' maar er gebeurt niets, gaat er iets fout?
De cursussen openen in een pop-up venster. Het kan zijn dat jouw computer deze pop-up vensters blokkeert. Hoe je deze blokkering kunt opheffen lees je in deze handleiding: Handleiding pop-ups toestaan
Ik heb een andere vraag

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier

Waarom zie ik de naam Yuverta staan?

Vanaf augustus 2021 zijn CITAVERDE College, Helicon opleidingen en Wellant College gefuseerd. Samen gaan zij verder als Yuverta.

Op dit moment zijn we nog online via lloleren.yuverta.nl. We kondigen tijdig aan wanneer dit gaat veranderen. 

Meer informatie over Yuverta vind je op www.yuverta.nl